به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ،طي نشستي به رياست عزيزالله سيفي فرماندار يزد و جمعي از نمايندگان تشكلها و دستگاههاي اجرايي و سپاه الغدير استان ،ويژه برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهر يزد اعلام و در مورد ديداراز خانواده معزز شهداي شهر يزد برنامه ريزي شد.

عزیزالله سیفی با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک آن به تمام خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی گفت: باید آثار و برکات این دوران شکوهمند 8 سال دفاع مقدس و خاطرات و ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام را برای جامعه و بخصوص نسل جوان بازگو کرد تا در سرلوحه امور زندگی خود قرار دهند.

فرماندار: شهدا را از برکات این انقلاب و کشور دانست و افزود انقلاب اسلامی ایران با خون  شهیدان والامقام آبیاری شده و به همین خاطر است که مستحکمتر از قبل شده و هیچ کس دیگر جرآت جسارت به این آب و خاک را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دشمن فرهنگ و دین ما را مورد هدف قرار داده  خاطرنشان کرد امروز باید با دشمن از طریق جبهه های دیگر نبرد کرد و به همین خاطر است که وظیفه همه را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل سنگین تر کرده است.

سیفی در پایان از همه مسئولین برگزاری گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس خواست تا تمام تلاش خود را در جهت نشر و گسترش ارزش و فرهنگ دفاع مقدس و شهیدان به کار گیرند.

در این جلسه در مورد برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان یزد و همچنین بازدید از خانواده های شهدا بحث و تبادل نظر و تصميم گيري شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا